Når en bjergbestiger starter sin vandring, har han et mål. Han kan have besluttet sig for at nå toppen af bjerget. Når han ved, at han skal nå toppen, ved han også, hvad han skal pakke og hvormeget proviant, han skal have med.

Hvis han ikke har noget mål, hvordan ved han så, hvad han skal pakke, eller hvilken vej han skal gå, om han har mad nok med osv.? Det samme gælder for jeres markedsføring. For at kunne opnå et godt resultat bør man have sat nogle klare mål og rammer. 

Med workshoppen finder vi frem til de grundlæggende rammer for jeres markedsføring. Vi arbejder med vision, mission og målgrupper samt vigtigst af alt, hvilke budskaber I skal sende ud - hvad der gør jeres virksomhed unik, og hvilke mål I vil opnå.

Sidst men ikke mindst laver vi en plan for de opgaver, der bør prioriteres. Det hele samles i et overskueligt materiale, som I får tilsendt efterfølgende.


Forløbet er for dig,  der...

  • Synes, at du famler for meget rundt i din markedsføring

  • Ikke rigtig kan se, hvordan retningen skal være

  • Bliver frustreret, når du hører ordet "markedsføring"

  • Synes, at det hele virker uoverskueligt og uigennemskueligt

  • Har brug for en, der kan hjælpe dig med at sætte en retning


Du får...

  • Stillet helt skarpt på, hvilken målgruppe du vil sælge til

  • Defineret, hvilket brand du gerne vil være

  • Opsat nogle mål for din markedføring

  • Helt styr på, hvilke produkter og/eller services, du sælger, og til hvem

  • Styr på de budskaber, du skal bruge for at nå din kunde

  • En konkret to-do-liste, så du ved, hvad du skal arbejde med


Sådan foregår det...

  • Jeg gennemgår jeres virksomhed og jeres markedsføringsmateriale

  • Vi mødes hos mig i Odense eller hos dig i din virksomhed. Workshoppen tager typisk 1 dag

  • Vi kommer omkring jeres vision, mission, identitet, målgruppe, indsatsområder og mål

  • Efterfølgende gennemarbejder jeg materialet og sikrer mig, at det står helt skarpt

  • Vi mødes endnu engang og gennemgår materialet, så du er helt sikker på, at det er rigtigt

  • I får det hele tilsendt i et overskueligt materiale med en klar to-do-liste

  • For at holde dig på sporet mødes vi igen efter ca. 2 måneder, hvor vi følger op og tilpasser

  • Du har selvfølgelig mulighed for at tage medarbejdere eller sparringspartnere med til at hjælpe dig i processen


I samarbejde med Dorthe har jeg fået opbygget et setup, hvor jeg kan genkende mig selv og mit produkt. Det afspejler så fint den, jeg er, og det, jeg står for. Hvis jeg skal tilegne mig ny viden, er det alfa og omega, at der er tillid og tryghed i relationen. Det er herved, at det gode samarbejde opstår. Det var fra start til stede ved samarbejdet med Dorthe.
— Helene Foss, Motivation i Praksis

_S9A0168 copy.jpg

Kom godt fra start og lav kampagner, der virker

Kontakt mig og lad os lave en aftale.

Er du i tvivl om, om workshoppen er det rigtige for dig, tager jeg gerne en afklarende samtale, før du beslutter dig.

JA TAK - jeg vil gerne have en afklarende samtale


Dorthe er vores betroede marketingsmedarbejder i egen afdeling. Hun står for de sociale medier samt adwords-kampagner for vores internationale website paperturn.com. Dorthe er god til at tage på kursus løbende, så hendes viden på områderne er up-to-date. Dorthe er et sikkert valg, hvis man søger en af de bedste samarbejdspartnere på området.
— Tommy Jepsen, Paperturn